1.Mitä suositella
Lyhyet keskustelut keittiöhenkilökunnan ja tarjoilijoiden välillä ovat tärkeitä. Ne auttavat sinua ymmärtämään, mitä tarjota vuoron aikana. Katso tämä video oppiaksesi erilaisia vinkkejä ja niksejä palvelutarjontasi parantamiseksi.
2.Milloin suositella
Sinun on kyettävä aistimaan pöydän tunnelma tietääksesi, milloin esittää myyntipuheesi. Tässä videossa keskustelemme merkeistä, joita kannattaa seurata, jotta voit tehdä parhaat suositukset oikeaan aikaan.
3.Miten suositella
Tässä videossa keskustelemme parhaista tavoista suositella tiettyjä tuotteita aterian eri vaiheissa. Katso oppiaksesi, kuinka voit parhaiten lukea pöydän tunnelmaa.
4.Saa asiakkaat palaamaan
Palaavat vieraat ovat ravintolalle erittäin arvokkaita. Tässä videoissa käsitellään jokaisen palaavan vieraan huomioon ottamisen tärkeyttä ja kuinka voit muuttaa uusia vieraita vakioasiakkaiksi.
5.Avaintarjoukset
Jotta voit suositella tuotteita vierailijoillesi, on tärkeää tietää, mitä tarjoat. Katso tämä video oppiaksesi, kuinka voit esitellä avaintarjouksesi parhaiten.